Lt EN
Telefonas kontaktams: +370 5 2130252
LIETUVOS ŠVIETIMO IR MOKSLO PROFESINĖ SĄJUNGA
www.lsmpsf.lt

Mokytojų apklausa dėl etatinio mokytojų darbo apmokėjimo (27)

2017 Vasario 15d.

Švietimo ir mokslo ministerija labai skubina paruošti naują mokytojų darbo apmokėjimo tvarką – etatinį darbo apmokėjimą. Ministerijos daromą spaudimą dėl sunkiai paaiškinamos skubos patiria ir konsultacijose dalyvaujančios švietimo profesinės sąjungos. Norėdami sužinoti šalies mokytojų nuomonę dėl kelių esminių siūlomo modelio aspektų, prašome Jus atsakyti į anketos klausimus.  Gauti duomenys bus pateikti ŠMM specialistams, atsakingiems už etatinio darbo apmokėjimo modelio ruošimą, o profesinės sąjungos jais remsis teikdamos savo pasiūlymus.

 

Atsakymų laikiame iki vasario 20 d. vakaro.

 

Apklausą rasite čia>>

Pasidalinti:
Rašyti komentarą:
Vardas: *
El.paštas: *
Patvirtinimo kodas: *
Komentarai:
2019-01-02 23:49:31 | Remigijus iš Kreting

„Galėjau nusipirkti“ sunkvežimis su paskola, gauta iš theodore jameson. taip pat naudinga susisiekti su juo dėl paskolos. jo tiesioginis el. laiškas yra: theodorejamesonfinance@gmail.c om Remigijus iš Kretingos, Lietuva

2019-01-02 23:49:27 | Remigijus iš Kreting

„Galėjau nusipirkti“ sunkvežimis su paskola, gauta iš theodore jameson. taip pat naudinga susisiekti su juo dėl paskolos. jo tiesioginis el. laiškas yra: theodorejamesonfinance@gmail.c om Remigijus iš Kretingos, Lietuva

2017-02-20 20:16:54 | Stebėtojas

Kada "laikinis" darbo apmokėjimas pranašesnis už "vienetinį"? Tai gal vieniems "kontaktinis" etatas, o kitiems "nekontaktinis". Kokioje specialybėje nėra "kontakto" (net grybaujant)? Griauti, nežinant ką statysi. Ar ŠMM visus aprūpins po "etatą". Ar dviejų mokytojų atlyginimą dalins ant trijų? Apie finansavimo didinimą nekalbama. Varguoliai, kurie nežino siūti naujas kelnes, lopyti ar išmesti.

2017-02-20 14:34:04 | Vaida

Norėtume sužinoti, kodėl bendrojo ugdymo mokytojams, dirbantiems profesinių mokyklų gimnazinėse klasėse, mokamas gerokai mažesnis atlyginimas nei tiems pedagogams, kurie dirba tokį patį darbą gimnazijose. Atlyginimas už tą patį krūvį skiriasi ženkliai ( viso vieno mėnesio uždarbis), nes profesinių mokyklų bendrojo ugdymo mokytojų krūvis skaičiuojamas taip pat, kaip ir profesijos mokytojų - ne savaitinis (pvz., 18 kontaktinių valandų per savaitę), o už visus metus (pvz., 720 valandų per 9 mėn (o atlyginimą išdalina dešimčiai mėnesių).). Juk ir mes su gimnazijos pakopos mokiniais dirbame ne 9 mėnesius, o 10 mėnesių ( Kodėl nuo mūsų yra nusukamas viso mėnesio atlyginimas ( o gal mes gauname nemokamas atostogas, tik to nežinome?). Kaip bus mokamas atlyginimas profesinių mokyklų gimnazinės pakopos bendrojo ugdymo mokytojams po šios reformos?

2017-02-18 08:53:45 | Andrius

Esu jaunasis mokytojas ir paklauses valdžios noriu sprukt iš Lietuvos. Be magistro jokio darbo... Labai norėčiau, kad seime dirbtu tik daktaro laipsnį turintys asmenys... Bet to niekada nebus... Labai liūdna, kai aukoji savo laika, žinias ir esi verčiamad palikti viska, ir išvykti svetur

2017-02-17 20:29:21 | Jurate

Įdomu kaip su doriniu ugdymu ( tikyba), nes nėra vadovėlių vyresnėms klasėms tai reikia ruoštis patiems kiekvieną dieną kurt savo vadovėlius, kiek mums skirs valandų ruošimuisi, nes ruoštis reikia be proto daug laiko. Su įvertinimu tai labai keistai, ypač tada, kai eini dirbt į kitą darbovietę, kaip nustatys atlyginimą, pagal įvertinimą senoje mokykloje ar už numatomas veiklas naujoje? Tikybos gaunam kanoniinius siuntimus dvejiems metams, kartais tik metams, niekad nežinai, ar dirbsi ir kiek pamokų turėsi kitąmet, nes pasirenkamas dalykas.

2017-02-17 19:22:45 | Laima

Kontaktinių valandų skaičius ne nuo lategorijų priklausyt turi, o nuo dalyko. Kur taisyt darbus lituanistams, o kur matematikams. Kur ruoštis pamokoms egzaminų dalykui, o kur kūno kultūrai. Fizrukai gali turėti daugiau kontaktinių ir atitinkamai kt.dalykų mokytojai.

2017-02-17 16:11:58 | Mokytojas

Apgailėtina, valdžia galvoja tik apie save. Aš dabar dirbu per du darbus, kad galėčiau išmaitinti vaiką, kad bent kažkiek padoriai gyventi, būsto paskola, o tai ką dabar man valdžios atstovai pasakytų, kad turėsiu atsisakyti savo antros darbovietės dėl jų eksperimentų.Kas už mane paskolą mokės ir t.t, iš ko gyventi reikės? Šiuo metu turiu 26 pamokas, pagal jų skelbiamą etatinį, galėsiu turėt 18 pamokų, nes kategorijos gynimas bus vėliau. Ar jie išvis mąsto, kad žlugdo mokytojų gyvenimus?Antra dar mokausi, persikvalifimuoju į trūkstamą specialistą, o kam to daryt, nematau perspektyvos apskritai dirbti mokykloje. Emigruoti tik iš Lietuvos. Ką jie man dabar į akis galėtų pasakyti, vargau kol gavau antrą darbą, o dabar ką, reikės grįžti prie suskilusios geldos, badauti, kas paskolą mokės, gražiai atrodys, kad po tokios reformos mokytojas nuskurs ir eis į gatvę su vaiku. Šaunuoliai valdžios atstovai...viena nesuprantu, ką profsąjunga veikia...

2017-02-17 15:34:10 | Mokytojas

Etatinis apmokėjimas išvarys paskutinius jaunus mokytojus iš mokyklų. Mano nuomone SMM to ir siekia.

2017-02-17 13:23:53 | metodininkas

Mokytojų atlyginimas labiausiai turėtų priklausyti nuo darbo stažo. Kvalifikacinės kategorijos neturėtų įtakoti atlyginimo, jos galėtų būti daugiau kaip garbės reikalas (tiems, kam ta garbė labai svarbi). Juk patirtis, o tuo pačiu ir darbo kokybė ateina tik dirbant. O ne pildant visokius apgailėtinus popierpalaikius, pagal kuriuos nustatoma kvalifikacinė kategorija. Be to, kategorijų suteikimas yra labai subjektyvus dalykas, nes dažniausiai reikia "įtikti" dyrikui, kad leistų atestuotis. Manau, išmintingiausia būtų iš viso atsisakyti kvalifikacinių kategorijų.

2017-02-17 12:54:29 | Šiaip

Citata "P.S. Turimais duomenimis, dabartinė mokytojų atestacijos tvarka netrukus bus keičiama – visi atestuoti mokytojai turės persiatestuoti ir vėliau tai turės daryti reguliariai." Ir kas sugalvojo tokią aloginę nesamonę? Pagal tokį požiūrį, jei kariuomenėje suteiktas leitenanto laipsnis, tai visą gyvenimą turi įrodinėti, kad buvai to vertas? Apgailėtini juokdariai.

2017-02-17 11:23:46 | Audrius

Nomedai, keliančiai daugybę klausimų, verta paskaityti pirminius LŠPS pasiūlymus, kur pateikiami galimi etetinio apmokėjimo padariniai...

2017-02-17 10:59:35 | Nomeda

Keistai pas mus reformos vykdomos: jūs prašote užpildyti anketą dėl etatinio darbo apmokėjimo,bet visiškai neduodate ( o gal ir patys neturite)konkrečios informacijos, kas keisis įvedus etatą. Iš tos informacijos, kuri dabar pasiekia mus, mes tegalime spėti tiek, kad atlyginimai ne didės, bet mokytojai praras galimybę ruoštis pamokoms jiems palankioje aplinkoje, o privalės tai daryti mokykloje. Čia problema yra dar ir tame, kad toli gražu ne visos mokyklos yra aprūpintos galimybe tai atlikti-kai kur keli mokytojai dalinasi ta pačia klase, kai kur nėra klasėse kompiuterių,galų gale yra specifinio pobūdžio mokyklos, kurioms reikalingos specialios kompiuterinės programos(pvz. "sibelius") ir dar daugybė kitokių niuansų, tame tarpe ir psichologinis momentas ,nes tai yra pati jautriausia pedagoginio darbo pobūdžio vieta. Kodėl mes nediskutuojam apie tai, kokios naudos šitas pakeitimas duos mokytojui ir švietimo sistemai ir ar duos išviso? Viskas kaip visuomet yra vykdoma slaptai ir niekas nieko nežino....vadovai turi tik miglotos informacijos ir tegali pasakyt "galbūt bus taip". Aiškumo norėtume, o po to jau darykite apklausas.

2017-02-17 09:44:36 | Nomeda

Kažin ar etato "kūrėjai" yra bent kada dirbę mokykloje. Kažin ar jie gali bent suvokti, kaip yra sudėtinga atidirbti daugiau nei 5 pamokas. Kokia yra mokytojo atsakomybė ir kokia didžiulė psichologinė įtampa. Nežiūrint į tai, kad atlyginimas menkina šį darbą, dar bus atimta galimybė ruoštis darbui palankioje , mokytojui psichologinėje aplinkoje ., taip pat atimta galimybė dirbti papildomą darbą kitoje darbovietėje. Kam bus naudinga, jei mokytojas turėdamas "etatą" sėdės 8 val. mokykloje? Kam? Švietimo sistemai, mokiniams, mokytojui???...Įstatymo leidėjams yra kažkodėl labai svarbu, ne rūpintis tais , kurie investuoja daugiausiai į tautos ateitį,bet juos kontroliuoti, bauginti ,menkinti. Taip yra vykdomas tautos genocidas. Visų dalyvavusių rinkimuose pažadai buvo "keisti švietimo sistemą". Tik keičiama ne sistema.Niekas nėra daroma švietimo sistemos gerinimui iš esmės. Kaip visada, Lietuvoje, pirmiausia-kontroliuoti, bausti, atimti galimybes uždirbti ir oriai gyventi. Kokia nauda ir kokie pokyčiai gali būti švietimo sistemoje, kai mokytojas nuolat psichologinėje įtampoje ( o ji padidės be abejo, nes labai ženkliai mokytojo krūvis priklausys nuo asmeninių vadovo simpatijų) ir nuolat pervargęs dėl begalinio tuščio, niekam nereikalingo popierizmo pildymo, bei nesibaigiančiu "reformų", kurios niekam neduoda jokios realios naudos išskyrus "pliusiuką" atseit dirbantiems švietimo sistemos gerinimo linkme "reformatoriams". Pasidomėkite verčiau giliau į Europos patirtį ir į tai, ką galima iš esmės keisti mūsų visų ateities labui. O keisti reikia iš esmės, o ne žaidžiant žaidimus, kaip valstybė gali sutaupyti mokytojo sąskaita.

2017-02-16 16:28:30 | Rimantė

Jeigu mokytoją priversit sėdėti iki 17 val.kada jis pasiruoš pamokoms?Juk lietuvių kalbos mokytojas turi ištaisyti krūva sąsiuvinių .Tikrai mokytojai išeis iš mokyklos.Ir susiras tą darbą.Gerbtiną ir apmokamą.Per aibes reformų,užmirštate patį žmogų.Tad eksperimentuokite.

2017-02-16 11:51:47 | Jurgita

Pinigų nėra, algos nèra.Etatinio darbo apmokèjimas išvarys mokytojus iš mokyklos. Nieko neuždirbsime....

2017-02-16 10:23:15 | Dainora

Aš dirbu su dviem jungtinėm klasėm, tad nebeaiškinsiu kiek trunka kiekvieną dieną gerai pasiruošti pamokoms, tad netikiu, kad etatinis apmokėjimas kai ką pakeis. Reikia kelti mokytojų įkainius, algas, bet pinigų nėra, tai kam ta diskusija?

2017-02-15 22:27:02 | Violeta

Tarybiniais laikais mokyklose buvo laborantai. Dabar tokių nėra, visas darbas mokytojui užkrautas ir už jį niekas neapmoka. Mano dviguba specialybė, taigi ir du kabinetus tvarkyti tenka, vėlgi niekas neapmoka...Turiu vieną valandą dekoro darbams, bet dirbu kelis kartus daugiau. Tai naujajame modelyje ar suskaičiuos ir apmokės už tuos darbus realiai? Labai abejoju, jei paliks vadovams, prasidės taupymas, gąsdinimas mažėjančiu vaikų skaičiumi, krūviu... Manau, kad teisingiau viską būtų reglamentuoti konkrečiais apmokėjimo nurodymais, o ne palikti vadovams.

2017-02-15 21:10:50 | Vilius

Apmokėjimas už kontaktines valandas turi priklausyti nuo dalyko. Matematikas ir lituanistas turi turėti mažiausiai, nes jie nuolat dirba vertinimo komisijose : diagnostiniai testai,standartizuoti testai, bandomieji egzaminai, įskaitos, PUPP ir krūvos kontrolinių.Šitie mokytojai turi turėti daug mažiau valandų bendruomenėje.

2017-02-15 20:57:05 | Lida

Jei bus palikta dalis valandų ir atlyginimo skirstyt direktoriam (kas jau dabar yra) pagal patinka ir nepatinka, tikrai mesiu šitą darbą,nes baisesnio susiskaldymo, įtampos jau nebepakelsiu.

2017-02-15 20:41:59 | Kristina

Palaukit... dirbu dviejose darbovietėse, vienoje už 200 eurų ir kitoje už 200... kas manęs laukia.. tik eit ir pasikart ko gero...

2017-02-15 18:10:34 | Laima

Esu pagalbos mokiniui specialistė, spec. pedagogė, etatinis darbuotojas. Tačiau šiuo metu darbo valandos ne 36, o 23, todėl galiu dirbti didesniu krūviu nei etatas. Jei atlyginimai nekils ir nebus galimybės dirbti didesniu krūviu - baisu. Jau dabar sunku išgyventi, apie orų gyvenimą nėra ko nė kalbėt. Dar nė viena reforma nebuvo naudinga mokytojui. Pagal dabartinį skubėjimą ir nenorą diskutuoti, galima įtarti ,kad bus taip pat. Pasidės pliusą, paskelbs Lietuvai, kaip pasirūpino mokytojais, ir vėl užmigs. Panašiai kaip po didžiojo mokytojų streiko ir eitynių- juk apsiskelbė, kad pakėlė atlyginimus, tik pamiršo patikslinti, kad kokiais 7-10 eurų

2017-02-15 17:08:56 | korupcija

Dabar buvo korupcinės pamokos. Saviems direktoriai jų dovanoja šimtais. Dabar numatyti korupciniai pinigai, kurių mokytojai gal iš vis nematys: jie nusės savivaldybių ponų kišenėse. Užrašys, kad duoda mokytojui. Savas paims juos ir atiduos to pageidaujantiems

2017-02-15 16:57:45 | Saulius

Etatinis apmokejimas 36val didziausia nesamone per visa Lietuvos mokytoju istorija.Arsim kaip darzeli i gausim kapeikas.As tai nesiruosiu dirbti.sedeti iki 16 val.Isprotet galima bu.Nesamone.Nebent 1000€ moketu.Bet taip nebus.Gudri valdzia.Sugalvojo kaip isengt alyginimu pakelimo.Sumaste valanda padvigubint.Atima paskutine galimybe dirbti du darbus.Slykstu.

2017-02-15 16:55:13 | Rasa

Ir dar atlyginimas turėtų priklausyti nuo mokyklos profilio. Dirbantis gimnazijoje, kur turi prisiimti visą atsakomybę dėl egzaminų, turėtų gauti didesnį apmokėjimą.

2017-02-15 16:49:21 | Rasa

Man atrodo, kad įkainiai turėtų priklausyti ne tik nuo stažo ar kvalifikacinės kategorijos, labiausiai turėtų sąlygoti mokinių skaičius. Sakykit ką norit, bet dirbti su 30 ar su 5 mokiniais labai didelis skirtumas.

2017-02-15 15:30:09 | Lolita

Įstatymas tikrai nebus geras, nes: 1. Ruošiamas labai skubotai. 2.Mokytojai dirba keliose darbovietėse ir yra baimės, kad po įstatymo įvedimo taip dirbti negalės (atitinkamai sumažės apverktini atlyginimai). 3. Kas mokės už ekskursijas, amžinas diskusijas su tėvais iki vėlaus vakaro, kurios nebus etatinio apmokėjimo dalis? 4. Mažės atlyginimai Labai daug neaiškumų, kuriais pasinaudos darbovietės, ministerija, nes aiškins, kaip norės!!!

«Atgal
Naujienų prenumerata
Įveskite savo el. pašto adresą:
Lietuvos švietimo ir mokslo
profesinė sąjunga

Adresas: J. Jasinskio 9 – 413
LT - 01112 Vilnius, Lietuva
Tel./Faksas: + 370 5 2130252
El. paštas: info@svietimoprofsajunga.lt

Sprendimas:Infoluitai
© 2012 LŠMPSF. Visos teisės saugomos. Privatumo politika.